piątek, 6 maja 2016

Młoda Fala

W ramach Silesia Fashion Day organizowany jest konkurs dla projektantów "Młoda Fala". Dokładnie pamiętam dwie pierwsze edycje. Byłam i postanowiłam że jak już obronie dyplom to wystartuje w konkursie. Trochę komplikacji, ale ze wsparciem wysłałam zgłoszenie. Dwa etapy. W pierwszym oceniane były projekty, wcześniejsze realizacje, drugi był już finałem. Dostałam się! Miłe zaskoczenie i szybka mobilizacja, bo prócz wcześniejszych projektów dodałam dwa nowe, a niektóre poprawiłam. Za szycie zabrałam się z tygodniowym opóźnieniem w dodatku mając niezłego "fuksa" z plisowanym materiałem, który grzecznie i w odpowiedniej ilości czekał na mnie w hurtowni (uff).
Moje wrażenia? Było N I E S A M O W I C I E ! Świetne miejsce - Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach - surowo, kameralnie, a jednak spektakularnie i szumnie; wybieg, oprawa i realizacja, organizacja, modelki... wszystko dopracowane i przemyślane, z pomysłem i ambicją wielkiego wydarzenia modowego na skalę międzynarodową (!). I słusznie! SFD już wpisało się na stałe w katowicką Strefę Kultury i szczerze życzę i wierzę, że wpisze się w kalendarz ważnych polskich wydarzeń modowych.
P.s. Gratuluję wszystkim finalistom, zwyciężczyni, organizatorom i animatorce wydarzenia: Justynie Cichoń.
P.s. Dziękuję za obecność, wsparcie, pomoc, cudne zdjęcia* i krupcowe ogarnięcie 💛

Poniżej Odonata na wybiegu i kilka zdjęć z backstagu :)
*  z d j ę c i a: Karolina Czarnecka