środa, 27 lipca 2016

La femme du village

  Odonata w sesji dyplomowej młodej, zdolnej studentki krakowskiej Szkoły Kreatywnej Fotografii. Było mi prze miło wypożyczyć część kolekcji i pierwszy raz zobaczyć ją w profesjonalnym obiektywie. Ubrania dały radę, a zdjęcia są niesamowite. Nie można ich poprostu zobaczyć, trzeba przystanąć i poświęcić im więcej niż chwilę. Z całego serduszka gratuluje Edycie: zdjęć i obronionego dyplomu! Trzymam za nią kciuki, śledzę każde nowe kadry i mam nadzieje, że jeszcze kiedyś przydarzy mi się szczęście współpracy! 💛📷

 Zdjęcia: Edyta Jasinowska | Edd4 Photography |
Modelka: Eliza Czepiel





"La femme du village " - w tłumaczeniu na język polski "kobieta/dama ze wsi". Tytuł mojej pracy nie jest przypadkowy. Związany jest z miejscem, gdzie mieszkam i z kobietami, które są dyskryminowane ze wględu na swoje wiejskie pochodzenie oraz że ich dodatkową pracą jest zajmowanie się gospodarstwem domowym. Chciałam przekazać wszystkim obserwatorom, że kobieta ze wsi również może interesować się modą i trendami. Stąd właśnie pomysł by wykonać sesję w miejscach, które nie są urbanistyczne, nie ma bloków i osiedli, natomiast są pola, szklarnie i domy, a jedynym elementem pozwalającym odbiec od codzienności w ich życiu jest wprowadzenie szaleństwa w ubiorze.